ملی پوش استقلال مامور تبلیغات برای یک کافه! مشکل مالی پرسپولیس برای تسویه با بازیکنانش نتیجه بازی دانمارک و صربستان در یورو۲۰۲۴+ ویدیو خلاصه بازی| صرب‌ها رفتنی شدند نتیجه بازی انگلیس و اسلوونی در یورو۲۰۲۴+ ویدیو خلاصه بازی| سرد و بی‌روح مثل تیم ساوت‌گیت درویش راضی از خرید اسپانیایی! دلیل عدم تمدید امیری با پرسپولیس چه بود؟ نتیجه بازی هلند و اتریش در یورو۲۰۲۴+ ویدیو خلاصه بازی| شگفتی بزرگ نتیجه بازی فرانسه و لهستان در یورو۲۰۲۴| امباپه صدرنشین نشد! گولسیانی در تیررس نکونام؟ عدم دخالت گاردیو در نقل و انتقالات پرسپولیس عالیشاه شاکی از اقدام باشگاه پرسپولیس تلاش یک پرسپولیسی برای خرید احمدزاده استارت پرسپولیس برای خرید ۵ بازیکن گاریدو: برای کسب جام در پرسپولیس می‌جنگیم + ویدئو پخش زنده بازی دانمارک و صربستان در یورو ۲۰۲۴ (۵ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین قلم قرمز نکونام در انتظار رفقای نیمکت| کدام دستیار جدا می‌شود؟ پخش زنده بازی انگلیس و اسلوونی در یورو ۲۰۲۴ (۵ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی هلند و اتریش در یورو ۲۰۲۴ (۵ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین استقلال و پرسپولیس باید از لیگ دو شروع کنند| ماجرای تاسیس تیم زنان جدی شد پخش زنده بازی فرانسه و لهستان در یورو ۲۰۲۴ (۵ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

طلوع کیان: دفاع روی تورمان کم بود | باید جایگاهمان را در جدول تثبیت کنیم

  • کد خبر: ۹۷۶۷۴
  • ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۷
طلوع کیان: دفاع روی تورمان کم بود | باید جایگاهمان را در جدول تثبیت کنیم
تیم والیبال مقاومت یزد در هفته بیست و یکم لیگ برتر با نتیجه سه بر یک حریف تهرانی خود را شکست داد.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، یکی از دیدار‌های جذاب، حساس و تاثیرگذار هفته بیست‌ودوم، تقابل سایپا و مقاومت یزد بود. رقابتی که به میزبانی خودروسازان برگزار شد و در آن یزدی‌ها توانستند با نتیجه سه بریک به حریف تهرانی خود غلبه کرده و معادلات بالانشینان را برهم بزنند.
علیرضا طلوع کیان سرمربی تیم والیبال مقاومت یزد درباره این بازی گفت: باید به مجموعه شهداب تبریک بگویم و بچه‌ها خیلی تلاش کردند. تا به اینجا از ۹ بازی که انجام دادیم ۸ برد داشتیم و به نظرم نتیجه خوبی است. این بازی خارج از خانه بود و ما می‌دانستیم سایپا کادر فنی اش را تغییر داده، دو بازی گذشته اش را برده است و انگیزه خوبی برای شکست ما دارد. من فکر می‌کنم عملکرد خوبی داشتند با توجه به اینکه سایپا باشگاه قدیمی است و ساختار دارد و کادر جدیدشان هم خوب کار کرده است.
او در ادامه گفت: ما هم در این بازی در یکی دو مورد مشکل داشتیم و دو برنامه مان انجام نشد. دفاع روی تورمان کم بود و این هم به این برمی گردد که تیم‌ها کم کم نسبت به ما شناخت پیدا کرده اند و برای همین هم حتما باید تغییراتی را انجام دهیم.
طلوع کیان در پایان گفت: امیدوارم روند رو به رشد مان به نحوی شود که جایگاه مان تثبیت شود و به رتبه‌های بالاتر هم دست پیدا کنیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->